Hvem er Anat Lechner – MBA-underviser på AVT Business School

Anat Lechner er en anerkendt associate professor i Management and Organizations på New York University, Stern School of Management. Hendes forskning fokuserer på, hvordan organisationer kan skabe rammerne for innovation.

Hun har en Ph.d. fra Rutgers Business School i Business Administration og Management. Hun har modtaget af GE Teaching Excellence Award og har vundet Professor of the Year for Stern NYU to gange. Hun er desuden medstifter og CEO af virksomheden HueGroup, der specialiserer sig i analyse og strategisk brug af farver.

Mød Anat Lechner på AVT Business School

På AVT Business School underviser hun I Disruptive Thinking , hvor hun lærer studerende at sikre sig mod disruption i deres branche. Samtidig underviser Anat Lechner i, hvordan man skaber en kultur for disruption.

Hvad skal der til for at skabe en disruptiv tankegang i organisationen og hvordan bliver man selv en disruptiv leder? Det handler om at skabe en kultur i organisationen, der genererer nye idéer. De studerende lærer at gentænke vaner der har gjort en succesfuld og udfordre industrimodeller og den konventionelle viden, som førhen har defineret en branche.

Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0
You may also like

Disruptive Innovation: Board Strategies for Leading a Successful Enterprise

Boards of the world’s top companies know that building a successful enterprise is just the beginning; sustained success requires continuous innovation – That is why they embed processes aimed at innovating their business models and reinvigorating their leadership approaches. With a focus on driving growth through innovation, the Disruptive Innovation course at AVT Business School […]

Read more

Hvad er disruption?

Disruption er et begreb, der beskriver, hvordan en virksomhed, gennem innovative nye produkter, kan forstyrre eller nedbryde en branches forretningsmodeller.  Det skyldes især den stigende globalisering og den digitale udvikling. Der skrives ofte om disruption  i artikler, på de sociale medier og i forretningssammenhænge – Men hvad er det egentlig? Clayton M. Christensen, der er […]

  • MBA
  • 23 March 2017
Read more