Hvem er Susan Lynch – MBA-underviser på AVT Business School

Når AVT Business School udvælger professorer til MBA’en, gør vi det med omhu. Vi vil  sikre, at de har relevante og nye perspektiver, der kan gavne fremtidige CBA’ere og MBA’ere.

Susan Lynch er ingen undtagelse. som adjunkt professor hos INSEAD i Frankrig, er hun en af de dygtigste  inden for strategi og organisationsforandring.

Susan Lynch har en Ph.d. i strategisk og international management fra London Business School. Hendes forskning ligger i krydsfeltet mellem strategimplementering og organisatoriske forandringer. Hun undersøger blandt andet, hvordan organisationers strategi forandres, når de vokser.

Hun har tidligere været konsulent hos McKinsey & Company i New York og Sydney, hvor hun har rådgivet multinationale virksomheder. I dag er hun hen del af Trusted Peer, der rådgiver virksomheder I at tage svære beslutninger med større sikkerhed.  Susan lynch har både en solid faglig profil samtidig med, at hun er dygtigt til at hjælpe erhvervsledere. Derfor er hun særlig kompetent til at undervise på AVT Business School, hvor undervisningen er case-baseret.

Mød Susan Lynch på AVT

Derfor er AVT Business School glade for at kunne føje Susan Lynch til fakultetet. Hun underviser i faget Competitive & Global Strategy, der er en del af modulet Strategic Leadership.

Susan Lynch sætter fokus på, hvorfor nogle virksomheder er mere succesfulde end andre, og hvordan strategi  spiller en rolle i dette. De studerende lærer at udarbejde og evaluere strategier. De lærer ligeledes at udføre strategierne, hvor det blandt andet bliver belyst, hvordan man  som virksomhed opretholder sine konkurrencefordele.

 

Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0
You may also like

Advokathuset DELACOUR sætter nye standarder for fremtidig ledelse

Af Nikolaj Henum Et af Danmarks større advokathuse, DELACOUR, har strømlinet og løftet barren for ledelse blandt virksomhedens partnere og nøglemedarbejdere. Sammen med AVT Business School har huset udviklet et skræddersyet program, der skal sikre, at de følger med udviklingen og kommer til at stå rigtig stærkt i markedet i fremtiden. »Vi er et rådgiverhus, […]

Read more

Hvad er disruption?

Disruption er et begreb, der beskriver, hvordan en virksomhed, gennem innovative nye produkter, kan forstyrre eller nedbryde en branches forretningsmodeller.  Det skyldes især den stigende globalisering og den digitale udvikling. Der skrives ofte om disruption  i artikler, på de sociale medier og i forretningssammenhænge – Men hvad er det egentlig? Clayton M. Christensen, der er […]

  • MBA
  • 23 March 2017
Read more