Hvem er Susan Lynch – MBA-underviser på AVT Business School

Når AVT Business School udvælger professorer til MBA’en, gør vi det med omhu. Vi vil  sikre, at de har relevante og nye perspektiver, der kan gavne fremtidige CBA’ere og MBA’ere.

Susan Lynch er ingen undtagelse. som adjunkt professor hos INSEAD i Frankrig, er hun en af de dygtigste  inden for strategi og organisationsforandring.

Susan Lynch har en Ph.d. i strategisk og international management fra London Business School. Hendes forskning ligger i krydsfeltet mellem strategimplementering og organisatoriske forandringer. Hun undersøger blandt andet, hvordan organisationers strategi forandres, når de vokser.

Hun har tidligere været konsulent hos McKinsey & Company i New York og Sydney, hvor hun har rådgivet multinationale virksomheder. I dag er hun hen del af Trusted Peer, der rådgiver virksomheder I at tage svære beslutninger med større sikkerhed.  Susan lynch har både en solid faglig profil samtidig med, at hun er dygtigt til at hjælpe erhvervsledere. Derfor er hun særlig kompetent til at undervise på AVT Business School, hvor undervisningen er case-baseret.

Mød Susan Lynch på AVT

Derfor er AVT Business School glade for at kunne føje Susan Lynch til fakultetet. Hun underviser i faget Competitive & Global Strategy, der er en del af modulet Strategic Leadership.

Susan Lynch sætter fokus på, hvorfor nogle virksomheder er mere succesfulde end andre, og hvordan strategi  spiller en rolle i dette. De studerende lærer at udarbejde og evaluere strategier. De lærer ligeledes at udføre strategierne, hvor det blandt andet bliver belyst, hvordan man  som virksomhed opretholder sine konkurrencefordele.

 

Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0
You may also like

At vælge en MBA

Selv meget kompetente ledere har efterhånden svært ved at finde rundt i MBA-verdenen. Nye programvarianter tilbydes i en lind strøm, og nye udbydere dukker til stadighed op på markedet. Midt i forvirringen må man dog trods alt glæde sig over, at managementskolerne tager erhvervslivets egen medicin: En stadig strøm af produktlanceringer følges af passende anprisninger […]

Read more

Disruptive Innovation – glem jeres egen forretningsmodel

Af Louise Jebsen Fokus skal væk fra egen forretningsmodel, overskud og indtjening, hvis man som etableret selskab skal imødekomme konkurrencen og udfordringen fra upcoming selskaber, lyder det fra AVT Business School. ”Om ti år vil halvdelen af selskaberne i det amerikanske ledende aktieindeks, S&P 500, være udskiftet med nye ’upcoming’ spillere på markedet. ” Sådan […]

Read more